دلم هواتونو داره اقاجاان
عاشقانه های من
عاشقانه عارفانه

 

 

 

کبوترم هواییشدم باز

ببین که چه گدایی شدم

دعای مادرم بوده که منم امام رضایی شدم

پنجره فولادتون دوای هر چی درده

کسی رو ندیدم که از اونجا ناامید برگرده

چه جوری از شما دست بکشم

چه جوری نفس بکشم

تویی که تنها دلسوزه منی

آرزومه دوباره بیام اقاجون

اخه شما بهونه اشکای هر روز منی

بی تو اینجا میمیرم اقا

من یه فقیرم اقا

ای همه کس و کارم

فقط تو رو دارم

منو دستای گدایی

اقا دریابم ، ضامنم بشو

اخه میگن خیلی اقایی

یا ضامن اهو یا رضا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 12 شهريور 1394برچسب:, :: 20:29 :: نويسنده : پرواز

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عاشقانه عارفانه و آدرس qasedak2429.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 7391
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1